18

استفاده از ماسک مو برای موهای رنگ شده


هیچ حسی بهتر از بیرون رفتن از سالن با موهای تازه رنگ شده نیست. چه رنگ موی طبیعی خود را بپوشید و چه از رنگ کاملا جدید و مد روز استفاده کرده باشید، احساس رضایت و اعتماد به نفس خواهید داشت. اما مراقبت از موهای رنگ شده با موهای طبیعی بسیار متفاوت است. ترکیب رنگ مو و روش های رنگرزی مو می تواند باعث ایجاد تغییراتی در ساختار خارجی و داخلی مو شود. آیا با مراقبت از موهای رنگ شده آشنا هستید؟ آیا می دانید از چه محصولاتی استفاده کنید؟ آیا می دانید کدام ماسک مو برای موهای رنگ شده بهترین انتخاب است؟

چرا باید از ماسک برای موهای رنگ شده استفاده کرد؟

بسیاری از خانم ها وقتی موهای خود را رنگ می کنند در ابتدا هیجان زده می شوند اما پس از مدتی متوجه تغییراتی در موهای خود می شوند که چندان خوشایند نیست. رنگ مو و روش های رنگرزی باعث آسیب و خشکی مو می شود. گاهی اوقات این خشکی زمینه را برای دو شاخه شدن و دو شاخه شدن انتهای آن فراهم می کند و از آن به بعد با مشکل دیگری مواجه می شوید و آن پر شدن موهاست که آسیب زیادی به زیبایی شما می زند.

ماسک های مو برای موهای رنگ شده عالی هستند زیرا حاوی مواد مغذی هستند که تقریباً با تمام مشکلات مربوط به رنگ مبارزه می کنند.

مزایای ماسک برای موهای رنگ شده چیست؟

ماسک مو چندین فواید عالی برای موهای رنگ شده دارد. اگر این بخش را می خوانید، قطعاً هر بار که موهای خود را می شویید انواع ماسک مو شما از آن برای حفظ سلامت موهای خود و دو چندان شدن زیبایی آن استفاده می کنید.

ماسک مو باعث تثبیت رنگ مو می شود

خشکی و آسیب باعث کاهش توانایی مو در حفظ رنگدانه های رنگی مو می شود. بنابراین، زمانی که موهای خود را رنگ می کنید، ممکن است به دلیل خشکی مو، رنگ مو سریعتر تغییر کند. همانطور که گفته شد یکی از دلایل خشکی مو، مواد تشکیل دهنده محصولات رنگ مو است. بنابراین برای تثبیت و افزایش ماندگاری رنگ مو باید از ماسک مو مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید.

استفاده از ماسک برای موهای رنگ شده

ماسک مو سطح رطوبت مو را افزایش می دهد

ماسک موهای رنگ شده حاوی مواد مغذی، پروتئین ها، ویتامین ها، روغن های گیاهی و مرطوب کننده هایی است که به عمق تارهای مو نفوذ کرده و مو را هیدراته نگه می دارد. ترکیبات ماسک مو نه تنها با آبرسانی به موها از خشکی و آسیب جلوگیری می کند، بلکه آن را سالم و قوی می کند.

ماسک مو باعث کاهش موخوره می شود

پس از رنگ کردن مو و به دلیل آسیب های ناشی از فرآیندها و ترکیبات شیمیایی موجود در رنگ مو، موها بیشتر از قبل نرم و خشک می شوند. موهای خشک پایه و اساس را برای دو شاخه شدن انتهای و انتهای آن فراهم می کند. بنابراین، بزرگترین مشکلی که زنان با موهای رنگ شده با آن مواجه هستند، موخوره است. ماسک موهای رنگ شده با موادی مانند نرم کننده ها و روغن های گیاهی با خشکی و موخوره مبارزه می کند. به این ترتیب سلامت موهای شما حفظ می شود.

ماسک مو به موهای رنگ شده درخشندگی می بخشد

هیچ چیز آزاردهنده تر از موهای کدر نیست. وقتی موهای خود را رنگ می کنید، درخشش طبیعی خود را از دست می دهید. هر چه از رنگ کردن مو بیشتر می گذرد، موها تیره تر می شوند. یک ماسک برای موهای رنگ شده می تواند به موهای زیبای شما درخشندگی و طراوت گذشته را بدهد.

ماسک مو با خشکی و شکنندگی موهای رنگ شده مبارزه می کند

یک ماسک مبتنی بر پروتئین برای موهای رنگ شده با تقویت موهای شما و هیدراته نگه داشتن آن، به طور موثری با شکستگی مبارزه می کند. موهای رنگ شده بسیار بیشتر از موهای طبیعی مستعد شکستگی هستند، بنابراین نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

استفاده از ماسک برای موهای رنگ شده

چگونه از ماسک برای موهای رنگ شده استفاده کنیم؟

فقط به این دلیل که موهای شما رنگ شده است به این معنی نیست که باید به روش خاصی از ماسک مو استفاده کنید. فقط لازم است دستورالعمل های روی بسته بندی ماسک موی رنگ شده را دنبال کنید. به این ترتیب می توانید بهترین نتیجه را بگیرید.

مهمترین چیز این است که مطمئن شوید ماسک موی مناسب را انتخاب کرده اید. هنگامی که موهای خود را رنگ می کنید، باید از محصولات موهای رنگ شده مانند شامپو و ماسک موهای رنگ شده استفاده کنید. این محصولات به طور ویژه برای موهای رنگ شده فرموله شده اند و حاوی موادی هستند که به تثبیت رنگ، درخشندگی و جلوگیری از خشکی و موخوره کمک می کند. اگر از شامپو و ماسک برای موهای رنگ شده استفاده نمی کنید، باید منتظر سفید شدن زودرس موها باشید. زیرا شامپو و ماسک موهای رنگ شده به شما کمک می کند در مرحله اول رنگ مو را طولانی تر نگه دارید.

در اینجا چند دستورالعمل کلی در مورد نحوه استفاده از ماسک برای موهای رنگ شده وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

– برای موهای رنگ شده از شامپو و ماسک استفاده کنید. مهم نیست که چند بار در هفته از ماسک مو استفاده می کنید، به شرط اینکه از محصولات مناسب برای موهای رنگ شده استفاده نکنید. این محصولات به لطف موادی که به حفظ رنگدانه ها کمک می کنند از سفید شدن زودرس موهای رنگ شده جلوگیری می کنند. علاوه بر شامپو، برای موهای رنگ شده نیز باید از ماسک استفاده کنید.

– در حالی که موهایتان هنوز خیس است از ماسک مو استفاده کنید. برای اطمینان از توزیع یکنواخت ماسک مو در سرتاسر مو، می‌توانید آن را به قسمت‌های پایینی گوش‌هایتان بزنید و سپس با انگشتانتان ماسک مو را پخش کنید.

– نباید از ماسک مو برای پوست سر و مو استفاده کنید. بهترین راه حل این است که ماسک موهای رنگ شده را از زیر گوش، درست از جایی که ساقه مو شروع می شود، روی موها بمالید.

– ماسک مو را برای مدت معینی روی موهای خیس بگذارید. زمان لازم برای عملکرد بهتر این محصول معمولا بین 3 تا 5 دقیقه است. سپس می توانید به آرامی موها را آبکشی کنید.

– بعد از 3 تا 5 دقیقه ماسک مو را بشویید اما مقدار کمی از آن را روی موهایتان بگذارید. بنابراین نیازی به آبکشی موهایتان ندارید تا کل ماسک مو شسته شود، انگار که موهایتان را شامپو زده اید.

ماسکی برای موهای رنگ شده و زیبایی ماندگار

خانم ها علاقه زیادی به تغییرات چشمگیر دارند و بخشی از آن در رنگ مو خلاصه می شود. رنگ مو احساس خوشایندی و رضایت از ظاهر ایجاد می کند اما این تمام ماجرا نیست. مواد و ترکیبات شیمیایی موجود در محصولات رنگ مو می تواند روی سلامت موها تأثیر بگذارد، به خصوص اگر موهای خود را برای مدت طولانی رنگ کنید. شامپوها و ماسک های مخصوص موهای رنگ شده و سایر محصولاتی که برای این نوع موها طراحی و تولید می شوند می توانند از آسیب مو جلوگیری کنند. مدیسا در فروشگاه اینترنتی خود مجموعه ای کامل و بی نقص از بهترین و معتبرترین برندها و محصولات مناسب برای موهای رنگ شده را دارد. برای حفظ سلامت و ماندگاری موهای رنگ شده یکی از این محصولات را به برنامه روزانه خود اضافه کنید و از درخشندگی و سلامت موهای خود لذت ببرید.

گزارش تبلیغات

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا